marți, 9 noiembrie 2010

Brand de tara- Romania, 2010

Un brand de tara este un proiect laborios ce necesita timp, energie, bani, competenta si dorinta de a promova tara intr-un mod din care ar rezulta aducerea in tara de turisti straini care sa viziteze tara, sa investeasca in ea.....etc. De aceea un brand de tara poate costa multi bani si, pentru ca nu le am cu preturile pentru creatii de acest gen, nu ma pronunt aici. INSA, eu sunt sociolog de profesie, stiu care sunt preturile pentru tot felul de servicii sociologice, de la cercetari cu chestionare realizate prin telefon, in persoana, prin e-mail, interviuri individuale, de grup etc si de cand lumea si pamantul, o cercetare telefonica pe 1200 de subiecti nu a costat 302.350 de euro, cu atat mai putin in acest an cand preturile la servicii au scazut in ultimul hal. Firma care a realizat cercetarea poate fi buna, poate fi cea mai buna din lume (cred ca si este) dar NU CONTEAZA! A costat MUUUUUUULT, mai ales pentru ceea ce a facut! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu