marți, 9 noiembrie 2010

O dimineata buna

Pentru ca aseara am adormit devreme, mult mai devreme decat obisnuiesc, astazi m-am trezit energizata. Am baut un suc de mere, am facut un dus, am tras niste haine pe mine si am plecat. In metrou am patit ceva ce extrem de rar mi se intampla- am gasit un loc pe scaun! Mi-am scos cartea de metrou si, cu muzica in urechi, am reintrat in povestea ireala a bufnitei. La prima statie s-a asezat langa mine un tip care avea in mana cafea. Doua statii mai tarziu au urcat doi pusti care mancau portocale, astfel mirosul de mai devreme a fost completat si contopit cu noul miros. 

Toata intamplarea asta m-a inveselit si energizat teribil!

Cafea, portocala......



2 comentarii:

  1. Suna foarte interesant combinatia - doua arome puternice care imi plac foarte mult si mie dar nu m-am gandit niciodata sa le combin. Iti doresc sa ai o zi buna, imbaiata de sentimente la fel de placute ca cele de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, la fel iti doresc si tie! tu esti cititorul meu preferat!

    RăspundețiȘtergere